Naprawa samochodów, serwis – Legionowo
MOTO PRACOWNIA oferuje wszelkie usługi dotyczące niżej wymienionych czynności w aucie:
- Naprawy układu napędowego (wymiana skrzyń biegów, sprzęgieł, półosi, przegubów, łożysk, piast) :
Podzespoły zostają wyciągnięte z auta po czym poddane ocenie stanu technicznego. Niektóre wymienane są w całości na nowe, a inne podlegają naprawie lub wymianie zużytej części elementu.
- Naprawy układu jednostki napędowej (wymiana głowicy, uszczelek, rozrządu, remont silnika, pomiar kompresji) :
Przy naprawie jednostki napędowej zachowywana jest szczególna ostrożność, a także kładziony nacisk na wielkość momentu przykręcania śrub. Poszczególne elementy silnika zostają ponownie złożone na nowych uszczelkach i mierzona jest kompresja na kolejnych cylindrach.
- Naprawy układu dolotowego (wymiana intercoolera, turbosprężarki, węży, sprawdzenie szczelności) :
Układ dolotowy jest stopniowo demontowany, a jego elementy są starannie czyszczone, a także sprawdzana jest szczelność rur i węży.
- Naprawy układu wydechowego (wymiana wydechu, katalizatora, wieszaków, sprawdzenie szczelności) :
Układ wydechowy wymieniany jest na oryginalny lub na ulepszony zamiennik. Oprócz tego na życzenie klienta jesteśmy w stanie wyciąć katalizatory lub zamontować ich sportowe wersje.
- Naprawy układu hamulcowego (wymiana tarcz, klocków, płynu, przewodów, zacisków, regulacja linek) :
Wymieniane są elementy, których stan wskazuje na możliwość obniżenia bezpieczeństwa.
- Naprawy układu jezdnego (wymiana opon, wyważanie kół, wulkanizacja) :
Posiadamy profesjonalną wyważarkę do kół, a ciężarki stosowane przez nas są jednymi z najlepszych na rynku.
- Naprawy układu zawieszenia (wymiana amortyzatorów, sprężyn, wachaczy, geometria zawieszenia) :
Podczas prac przy zawieszeniu wymieniamy elementy, które często są pomijane przez większość fachowców, a mają wpływ na prowadzenie pojazdu i bezpieczeństwo na drodze.
- Układy elektroniczne (diagnostyka komputerowa, kasowanie błędów, naprawa układów elektronicznych) :
Do auta Klienta zostaje podłączony interfejs diagnostyczny za pomocą którego można odczytać błędy z pamięci sterownika, a także zobaczyć co je spowodowało i je usunąć. Operacja wykonywana jest przez złącze OBD/OBD2.